Omdat je niet voor verassingen wilt komen te staan, worden hieronder de prijzen zo goed en duidelijk mogelijk weergegeven.
Doordat ik vanuit huis werk bespaar ik de kosten van een kantoor uit. Dat scheelt weer in de prijs voor jou. Met alle plezier kom ik bij je langs of doe ik de administratie bij je in de zaak. 

Samen bespreken we een all-inn prijs. De prijs wordt voor een heel boekjaar vastgesteld en dient verdeeld over 12 maanden te worden betaald. Deze all-in prijs bevat: de verwerking van de boekhouding, de btw-aangifte en de inkomstenbelasting.
Eventueel advies en meerwerk vallen buiten de all-inn prijs. Kies je voor een all-inn prijs verzamel dan je boekhouding van de afgelopen 3 maanden zodat ik aan de hand daarvan de totale kosten per jaar voor je kan bepalen.

Onderstaande prijzen zijn geldig tot en met 31-12-2024


Inkomstenbelasting particulier Prijs (excl. 21% btw)
Standaard: 2 personen, inkomen uit (vroegere) arbeid/uitkering, sparen en beleggen, eigen woning) € 75,-
Extra toeslag bij in het jaar gekochte en/of verkochte eigen woning € 25,-
Extra toeslag bij verhuur woning(en) in box 3 € 25,-
Opbouw all-in pakket Prijs (excl. 21% btw)
Inkomstenbelasting Winst aangifte Vanaf € 140,- per jaar
BTW aangifte € 15,- per kwartaalaangifte of € 10,- per maandaangifte
Verwerking boekhouding Vanaf € 75,- per kwartaal of € 50,- per maand
Overige werkzaamheden Prijs (excl. 21% btw)
Advies (Gerekend per 15 minuten) € 35,- per 15 minuten (€ 140,- per uur). Telefonisch advies korter dan 15 minuten wordt niet in rekening gebracht
Maandelijkse rapportage cijfers incl. een half uur bespreken € 100,- per maand
Maandelijkse rapportage cijfers € 50,- per maand
Kwartaalrapportage cijfers incl. een half uur bespreken € 125,- per kwartaal
Kwartaalrapportage cijfers € 75,- per kwartaal
Aangifte Erfbelasting Vanaf € 275,-
Reiskosten Prijs (excl. 21% btw)
Reiskosten (eerste 15 km wordt niet gerekend) € 0,35 per gereden km
Kom ik voor een kennismakingsgesprek bij je op locatie, dan zijn de reiskosten niet van toepassing