Omdat je niet voor verassingen wilt komen te staan, worden hieronder de prijzen zo goed en duidelijk mogelijk weergegeven.
Doordat ik vanuit huis werk bespaar ik de kosten van een kantoor uit. Dat scheelt weer in de prijs voor jou. Met alle plezier kom ik bij je langs of doe ik de administratie bij je in de zaak. 

Ik reken een vast bedrag per inkoop- en verkoopfactuur. Zo kan je ook zelf elke maand/kwartaal je kosten berekenen.

Een all-inn prijs is ook mogelijk. De prijs wordt voor een heel boekjaar vastgesteld en dient verdeeld over 12 maanden te worden betaald. Deze all-inn prijs bevat: de verwerking van de boekhouding, de btw-aangifte, de jaarrekening inclusief het opstellen hiervan, de inkomstenbelasting en in geval van een B.V. de vennootschapsbelasting. En de salarisadministratie en loonbelasting. Eventueel advies en meerwerk vallen buiten de all-inn prijs. Kies je voor een all-inn prijs verzamel dan je boekhouding van de afgelopen 3 maanden zodat ik aan de hand daarvan de totale kosten per jaar voor je kan bepalen.

De hieronder genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw. Wil je graag de prijs inclusief btw weten, vermenigvuldig dan het bedrag keer 1,21.


Verwerken boekhouding Prijs (excl. 21% btw)
Verkoopfactuur € 2,- per factuur
Inkoopfactuur € 2,- per factuur
Btw-aangifte Inbegrepen, geen extra kosten
Inkomstenbelasting particulier Prijs (excl. 21% btw)
Standaard: 2 personen, inkomen uit (vroegere) arbeid/uitkering, sparen en beleggen, eigen woning) € 50,-
Extra toeslag bij in het jaar gekochte en/of verkochte eigen woning € 20,-
Uitgebreider dan standaard (bijvoorbeeld verhuurde tweede woning). Prijs wordt in overleg van te voren vastgesteld. Vanaf € 70,- met een maximum van € 100,-
Inkomstenbelasting met winst uit onderneming Prijs (excl. 21% btw)
Het verzorgen van de aangifte Inbegrepen, geen extra kosten
Voorbereiden jaarcijfers en verwerking in de aangifte vanaf € 60,- afhankelijk van de grootte van de administratie
Andere werkzaamheden Prijs (excl. 21% btw)
Aangifte Vennootschapsbelasting Vanaf € 150,- per jaar per B.V.
Advies (Gerekend per 10 minuten) € 50,- per uur. Telefonisch advies korter dan 15 minuten wordt niet in rekening gebracht
Maandelijkse rapportage inclusief bespreken Vanaf € 45,- per maand
Maandelijkse rapportage € 30,- per maand
Kwartaalrapportage inclusief bespreken Vanaf € 50,- per kwartaal
Kwartaalrapportage € 35,- per kwartaal
Opstellen Jaarrekening B.V. inclusief voorbereidend werk Vanaf € 200,- per jaar per B.V.
Reiskosten Prijs (excl. 21% btw)
Reiskosten (eerste 15 km wordt niet gerekend) € 0,21 per gereden km
Kom ik voor een kennismakingsgesprek bij je op locatie, dan zijn de reiskosten niet van toepassing